tirsdag den 4. november 2008

Stævne i Vallensbæk



Soffy var til sit første indensdørs stævne i Vallensbæk. Det var lidt spændende, da hun ikke havde prøvet sådan et slags gulvtæppe før. Godt nok har vi trænet meget i Hasselgaard, men det er et andet slags tæppe.

Soffy skulle stille op for første gang i AG kl. 3, og det var jo også spændende.

Hun skulle lægge ud med to AG løb i klasse 3. Og jeg må sige, at jeg var meget nervøs....Jeg var jo også meget spændt på om hun nu kunne huske, at blive siddende i starten. Jeg tog forholdsregler og gik næsten baglæns. Soffy gled lidt i starten når hun skulle rundt om springene, og hun gled også i slalommen, desværre blev hun disket, da jeg var bagud ved slalommen, og hun tog så A-bræt istedet for pose...;o(((

Det andet gennemløb kunne Soffy ikke finde ud af at tage hjulet, hun løb 4 gange rundt om det, og efter 3. gang bliver man jo disket...;o(((..surt.

I spring kl. 2, hvor Soffy manglede 1 pind til at rykke op i kl. 3, gik det meget bedre, Soffy fik sin sidste pind og blev nr. 2 i klassen...;o))) så nu er Soffy i kl. 3 i både spring og agility...;o)))

2 kommentarer:

LENE sagde ...

Ti tusind tillykke med oprykningen..!Super flot af søde Soffy og dig..Tænk engang klasse 3 i begge.Det er godt nok flot på en sæson..!Kæmpe knus Lene og toxy

Anonym sagde ...

Tillykke med oprykningen! Superflot med tanke på at i debuterede til hvalsös stävne i april! :)

Hilsen Ida, Ally o Odin