fredag den 25. juli 2008

Dania Cup

Vi tog til Dania Cup i Næstved, hvor vi skulle løbe agility i en hel uge, tænk at skulle lave noget i sin sommerferie, som man holder allermest af..AGILITY..;o)))
Stævnet startede godt for Soffy og mig, vi lagde ud med et fejlfrit løb i AG kl. 1 og fik vores 2. pind og vandt klassen..;o)))....





......men piben fik en anden lyd, for Soffy synes det var for kedeligt og at det gik for langsomt....hun begyndte at tyvstarte, det er altså noget møg, for det kan ødelægge hele løbet. Jeg var meget nervøs, ved hver start, for tænk nu hvis hun startede før tid, og det gjorde hun. Så vi fik rigtig mange disk, og derefter mange rigtige fine og gode løb efter disken..;o(((. Det giver jo ikke mange pinde. Men trods alt fik hun også en pind i SP kl. 1 og fik sin anden pind i denne klasse, og Soffy vandt klassen...;o))
Hun havde også et godt fejlfrit løb i AG åben hvor hun blev nr. 9.

Wendy løb heller ikke lige efter bogen med mig, hun var en del ustyrlig og løb sine egne veje, men et enkelt fejlfrit løb havde hun dog, hun blev nr. 14 i SP åben...;o)))
Wendy løb også med Joakim sidst på ugen, hvor de deltog i Juniorklassen, og det gik rigtig godt. De vandt tre 1.pladser og Joakim var meget stolt..;o)))...og det var jeg også....;o)))
Det blev jo så ikke til nogen finale placering, som jeg måske havde håbet. Jeg havde nok sat for store forventninger til mine hunde, men en masse erfaring, rutine og øvelse er det i hverfald blevet til ...og ikke mindst hyggeligt samvær med en masse dejlige hundemennesker...;o)))

Ingen kommentarer: